Барај
Внеси фраза/и:
Дома arrow Здравје arrow Млечна храна за здрави заби

Млечна храна за здрави заби Испечати Е-маил
Рејтинг: / 0
СлабоНајдобро 
Понеделник, 11 Февруари 2008
(makfax) Конзумацијата на млечни продукти помага во заштитата на забите и непцата, утврдиле јапонските лекари од „Kyushu University“ во јапонскиот град Фукуока.

Својата анализа докторите ја направиле преку испитување во кое учествувале 942 лица на возраст од 40 до 79 години.

Истражувањето покажало дека луѓето кои конзумираат млеко, сирење јогурт и слично поретко страдаат од воспаление на непцата, кариес и речиси немаат проблеми со забите.

Ова се должи на фактот што млечната киселина содржи витамини што ја заштитува глеѓта на забите.


digimak.net не е одговорна за коментарите на корисниците
copyright © digimak design studio, 2005-06
webmaster@digimak.net