|
Вежби
|
|
Понеделник, 23 Јуни 2008 |
Научниците од универзитетот Калифорнија успешно ја тестирале постапката на регенерација на оштетено мускулно ткиво. |
|
Прочитај повеќе...
|
|
|
Исхрана
|
|
Понеделник, 23 Јуни 2008 |
Обилниот доручек е најважниот оброк во денот, барем кога станува збор за намалување на килограмите. Научниците откриле дека обилниот доручек има подобар учинок на линијата, отколку нискокалоричниот доручек. |
|
Прочитај повеќе...
|
|
|
Исхрана
|
|
Вторник, 03 Јуни 2008 |
Истражувањето спроведено во универзитетската болница во Ачен покажа дека дневната конзумација на три шолји од видот какао што содржи поголема количина антиоксидансот флаванол може во рок од еден месец да ја врати нормалната состојба на крвните садови кај дијабетичарите. |
|
Прочитај повеќе...
|
|
|
Медицина
|
|
Среда, 28 Мај 2008 |
(makfax) Резултатите од новата студија го поврзуваат исклучително ниското ниво на витаминот Д и високото ниво на паратироидниот хормон со зголемен ризик од депресија кај старите луѓе. |
|
Прочитај повеќе...
|
|
|
Медицина
|
|
Среда, 28 Мај 2008 |
Истражувањето спроведено во Њујорк сугерира дека децата кои живеат на улици со дрвореди имаат помали шанси дека ќе страдаат од астма. |
|
Прочитај повеќе...
|
|
|
Медицина
|
|
Вторник, 13 Мај 2008 |
Луѓето кои просечно спијат помалку од шест или повеќе од девет часови имаат поголеми шанси дека ќе страдаат од вишок килограми, тврдат американските научници. |
|
Прочитај повеќе...
|
|
|
Исхрана
|
|
Сабота, 10 Мај 2008 |
Финска студија покажа дека изложувањето на мајката и детето на пробиотици го стимулира развојот на имунолошкиот систем на детето и поради тоа има улога во превенцијата од алергии. |
|
Прочитај повеќе...
|
|
|
Медицина
|
|
Четврток, 08 Мај 2008 |
Меѓународната организација на научници идентификуваше генетска мутација која кај здравите луѓе може драстично да го зголеми нивото на шеќер во крвта. |
|
Прочитај повеќе...
|
|
|
<< Почеток < Предходно 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Следно > Крај >>
|