Барај
Внеси фраза/и:
Дома arrow Здравје

Здравје
Шопингот добар за здравјето Испечати Е-маил
Рејтинг: / 0
Медицина
Понеделник, 10 Март 2008
Испитувањето, направено под покровителство на Шевролет, дојде до заклучок дека намалувањето на цените кај просечниот купувач води до зголемување на позитивните емоции што се одразува на работата на мозокот, срцето и респираторниот систем.
Прочитај повеќе...
Антидепресивите немаат скоро никаков ефект Испечати Е-маил
Рејтинг: / 2
Медицина
Вторник, 26 Февруари 2008
Антидепресивите од новите генерации кај повеќето пациенти скоро воопшто не делуваат, покажаа резултатите од истражувањето на британските научници.
Прочитај повеќе...
Прекумерната дебелина - прва причина за појава на ракот? Испечати Е-маил
Рејтинг: / 0
Медицина
Вторник, 26 Февруари 2008
Прекумерната тежина наскоро ќе го надмине пушењето според бројот на предизвикани случаи на карцином, објавија истражувачите од Харвард.
Прочитај повеќе...
Мачките го штитат здравјето на своите газди Испечати Е-маил
Рејтинг: / 1
Медицина
Вторник, 26 Февруари 2008
Истражувањето на американските научници од универзитетот во Минесота сугерира дека сопствениците на мачки имаат помалку шанси за смрт од срцев удар.
Прочитај повеќе...
Сексот најдобра вежба Испечати Е-маил
Рејтинг: / 2
Вежби
Среда, 13 Февруари 2008
Британските научници се повеќе го препорачуваат сексот како вежба што ја намалува опасноста од болести на срцето и го продолжува животот.
Прочитај повеќе...
Млечна храна за здрави заби Испечати Е-маил
Рејтинг: / 0
Исхрана
Понеделник, 11 Февруари 2008
Конзумацијата на млечни продукти помага во заштитата на забите и непцата, утврдиле јапонските лекари од „Kyushu University“ во јапонскиот град Фукуока.
Прочитај повеќе...
Чоколадото штети на коските Испечати Е-маил
Рејтинг: / 0
Исхрана
Сабота, 09 Февруари 2008
Студијата спроведена врз 1460 жени на возраст меѓу 75 и 80 години утврди дека има врска меѓу консумирањето на чоколадо и намалување на густината на коскената маса.
Прочитај повеќе...
Интегралните житарки го намалуваат ризикот од хронични болести Испечати Е-маил
Рејтинг: / 0
Исхрана
Сабота, 09 Февруари 2008
Храната богата со интегрални житарки не придонесува само за значително намалување на телесната маса, туку го намалува ризикот од хронични болести, како дијабетис и заболувања на кардиваскуларниот систем.
Прочитај повеќе...
<< Почеток < Предходно 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Следно > Крај >>


digimak.net не е одговорна за коментарите на корисниците
copyright © digimak design studio, 2005-06
webmaster@digimak.net